להתחברות

סמינר הקיבוצים

שאלה 2 | עמוד דיון

תקציר

שאלה 2

על פי עמודים 51-57 27.01.21

סיכום ביניים

הדיון המורחב

x

עייני בתשובה 1 סעיף ב של אחד/ת מעמיתייך. האם את מסכים/ה איתו/ה . נמק/י את עמדתך (השתדלי להתייחס לתשובה שעוד לא התייחסו אליה).

שאלה

שאלה

hagarlala1

תגובה אחת
  • Ayelet

x

Eilon

תגובות אחרונות

user profile image
Eilon
14.02.2021 18:18
אני רוצה להתייחס לדבריה של גאולה גאולה טוענת כי היא שנויה במחלוקת לגבי אופן התנהגותה של נודינגס למקרה. לפי הבנתי, גאולה רוצה לדעת מדוע עליה לשתף פעולה, אולי לחשוב על כך, ולדעת מה הן ההשלכות לשיתוף הפעולה. אך אם החוק מחייב אותה לשתף פעולה היא כנראה תעשה זאת מאחר כי היא מצייתת לחוקים. אני מבין כי ההתלבטות של גאולה לגבי שיתוף הפעולה עם המשטרה היא בגלל המשטרה ולא בגלל הרגש ל"שכן" במקרה הזה. אני יכול להתחבר לגאולה מאחר ובמדינה שלנו בהחלט כל אזרח/שוטר/נציג מדינה יכול לקחת את הידיים לחוק ולהמשיך הלאה כאילו לא קררה כלום.
user profile image
Ayelet
7.02.2021 21:45

אני אשמח להתייחס לדבריה של הגר. אני מתחברת מאוד למה שהיא כתבה וזה אפילו ייצר אצלי עוד חוט מקשר בראש. הרבה פעמים הפחד שלנו כאנשי חינוך או מבוגרים, שיווצר כאוס מפאת "שחרור המושכות" והגמישות. אני מרגישה זאת כשלעתים קרובות אני מוצאת את עצמי מפחדת לאבד שליטה, מין אובסיביביות כזו סביב "כפתור השליטה" שיהיה סדר ושליטה בגן, הפחד הוא בעיקר אצלי שיווצר כאוס. ודווקא השחרור הזה מאפשר איזון וגמישות כפי שהגר אמרה.

user profile image
hagarlala1
6.02.2021 15:14

הגבתי ללינור בעמוד הקודם.

מקורות קשורים

חברי בית המדרש